Casa Bep és una acollidora casa de poble independent de pedra natural, amb garatge, jardí i terrassa. La casa, amb una superfície de 233 m2, ha estat renovada i ven moblada. El 2022 es van substituir totes les finestres i es van instal·lar vidres dobles d’alta qualitat, i el 2024 es van renovar les teules de la teulada.

L’habitatge té dues plantes, connectades per una escala i un ascensor. A la planta baixa hi ha un menjador acollidor, una cuina senzilla i un rebost. A la primera planta hi ha quatre dormitoris, dos banys i un ampli i lluminós saló amb vistes al poble i a les muntanyes.

El pati emmurallat és un lloc fantàstic per gaudir de les llargues nits d’estiu, i al jardí contigu hi ha espai per a un hort o, per exemple, una piscina.

Casa Bep es troba en un poble petit als afores de la reserva natural de la Serra de Boumort, una zona muntanyosa verge coneguda per la seva població de cérvols i voltors, i a només vint minuts amb cotxe de l’animada La Pobla de Segur, amb tots els serveis, bars, terrasses i restaurants.

Casa Bep és un lloc ideal per als que busquen tranquil·litat, natura i espai, adequat tant per a residència permanent com per a casa de vacances.