Can Bastús és una casa de poble per entrar a viure de 139 m2 en 3 plantes. L'habitatge consisteix en un saló amb cuina oberta i accés a la terrassa, 3 dormitoris i un bany. A sota de la casa hi ha un gran traster/celler. La casa es ven completament moblada.

La casa té una entrada tant al nivell de la sala i la cuina com al nivell del celler i en cotxe es pot arribar a la casa.

Can Bastús està situat en un petit i tranquil poble a una altitud de 750 metres. A part d'un excel·lent celler ecològic no hi ha serveis al poble, però l'animat poble de Tremp amb totes les comoditats, agradables bars, terrasses i restaurants és a nomes 15 km. de distància.

D’acord amb el propietari, es pot fer servir una era als afores del poble, a menys de 5 minuts a peu de la casa.

Ideal per als amants de la natura i la tranquil·litat a 2 hores i escaig de Barcelona.

V E N U D A